Gratis verzending vanaf €75,- | Persoonlijk advies
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

RETOURNEREN & RUILEN

ZICHTTERMIJN

Wanneer je koopt op afstand bij een webshop, dan heb je als consument standaard recht op een zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in nadat je je bestelling ontvangen hebt. In de praktijk houdt dit voor jou als consument in dat je een product binnen 14 kalenderdagen mag retourneren. Wij verlengen de wettelijk verplichte zichttermijn tot 30 dagen. Dit houdt in dat je binnen 30 dagen na ontvangst (een gedeelte van) je bestelling zonder opgaaf van reden kunt aangeven dat je van de koop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. (de voorwaarden en procedure vind je hieronder)

RETOURVOORWAARDEN

Conform de zichttermijn van 30 dagen mag je een product in deze periode retourneren. Geretourneerde producten worden alleen verwerkt als aan onderstaande voorwaarden is voldaan:

- Het product dient in originele verpakking geretourneerd te worden;
- Het product dient met product labels geretourneerd te worden; 
- Het product dient geen sporen van gebruik te vertonen (vlekken, haren e.d.) 

Voorwaarde is dat je het product retour stuurt in de onbeschadigde, originele verpakking en het product geen sporen van gebruik vertoont. Om te controleren of een kledingstuk, halsband etc. past, mag je het product uit de verpakking halen en naast je huisdier houden. Het product mag, wegens hygiënische redenen, niet in aanraking zijn geweest met je huisdier. Indien wij bij terugkomst constateren dat het product bevlekt, gedragen, haar bevat, vies ruikt of gewassen is, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Ook kunnen wij er voor kiezen om het product niet retour te nemen en terug te zenden naar afzender tegen verzendkosten die vooraf voldaan dienen te worden. Aangezien wij vaak geconfronteerd worden met producten die niet in nieuwstaat worden geretourneerd, moeten wij helaas deze regels hanteren voor het passen en / of terugsturen.

RETOURNEREN

Een retour moet altijd vooraf aangemeld worden bij ons via mail. Retouren zonder aanmelding én bevestiging worden niet verwerkt! Wanneer je een product wenst te retourneren, zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Bij creditatie wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding overgemaakt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Retouren moeten altijd per mail bij ons worden aangemeld. Stuur een mail naar info@hashteckel.nl met het bestelnummer, de te retourneren artikelen en de reden van retour. Je bent echter niet verplicht de reden te vermelden. Pas na het ontvangen van onze retourinstructies je product(en) naar ons retourneren. LET OP: gelieve geen pakketten naar onze winkel te sturen! Deze worden niet verwerkt. 

Voor een snelle afhandeling van je retourzending adviseren we je (een kopie van) de originele factuur (of ander aankoopbewijs) aan de retourzending toe te voegen. 

GARANTIE

Als je een aankoop doet bij Hashteckel is de wettelijke garantie van toepassing (volgens artikel 10 van de Algemene Voorwaarden). De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten. 

RUILEN

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een product wilt ruilen. Bestel in dit geval het gewenste product in onze webshop nadat je van ons de bevestiging van retourneren hebt ontvangen. Dit is belangrijk zodat wij mee kunnen kijken voor de juiste omruiling en te voorkomen dat er nogmaals het onjuiste / niet goed passende product wordt besteld. Het product wat je wilt ruilen kan je aanmelden als retour door de beschreven stappen onder het kopje Retourneren te volgen.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Beste klant,

Vanwege de extreme winter- en kerstdrukte in onze webshop kan het momenteel iets langer duren voordat je van ons hoort via de mail. Het duurt op dit moment 2-3 werkdagen voordat we kunnen reageren. Heb je ons al een e-mail gestuurd? Stuur dan geen nieuwe, het duurt dan nog langer. We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een reactie ontvangt. Bedankt voor je geduld en begrip!

Wist je al dat we in december de kerst vieren met een winkel die open is zonder afspraak? Je leest er hier alles over. Tot snel!